![]() Puutumatu Riigiprokuratuur
tähenärija
2009-02-23 13:05:26
to Saatan
Põhimõtteliselt on sul õigus, kuid unustasid midagi-KE esindab lisaks kremlimeelset ja Ühtse Venemaa vaateid. Seisukoht, et KE on mõningate Eesti vaenulike Venemaa organisatsioonide käepikendus, pole mitte laest võetud.
Saatan
2009-02-23 14:01:56
teema to Saatan 2009-02-23 13:04:27
asjatundjad nimetavad sinu mentaalset seisu foobiaks ja liigitavad selle vaimse puude alla. Mis ajast vähemusel on õigus kritiseerida enamuse seisukohti ja neid liigitada või diagnoosida? Demokraatia on teatavasti enamuse võim! Ja tänasel päeval on ENAMUS selgelt Edgari eesti vaenulikkuse vastu!
Saatan
2009-02-23 14:03:35
tähenärija 2009-02-23 13:05:26
Ei unustanud, kuid see on iseenesest mõistetav ja käesoleval saidil muu hulgas ka minu poolt vähemalt sadu kordi mainitud.
Maria
2009-02-23 14:57:43
Fakt on see, et prokuratuur on kontrollimatu ja see ei ole õige. Iga instants, mis on kontrollita, on tõeline oht õigusmõistmise objektiivsusele.Kui on esitatud süüdistus, tuleb seda ka uurida - uurida nii nagu iga tavainimese puhul. Kurmi kahjuks räägib ilmselgelt pankrotis olev firma - hakkab loogiline jada: positsoon, rahavajadus jne. Kõik kontrollimatud organid on oht meie kodanikele, õigusmõistmisele. Näiteks Kapo- sama jama jälle! Süüdistatakse, arestitakse, kui on olnud valesüüdistus, peavad maksma ikka maksumaksjad! Miks? Peaksid maksma need, kes valesti toimisid!
arbo
2009-02-23 14:59:36
mismoodi see prokuratuur kontrollimatu on?
K-kohuke
2009-02-23 15:12:52
to Maria
Sul on õigus-Vanapaksu kontrolli all pole tõesti prokuratuur. Vastupidiselt sinu arvamusele, ei peakski prokuratuur, alluma Ediku diktaadile. Kui ei meeldi, kolige oma kambaga naabrite juurde, seal tegutsevad õigusorganid vastavalt neile antud suunistele.
teema to Saatan
2009-02-23 17:29:43
just see, mida ikka sinu juures esile tõstnud olen- kes sinuga nõus pole, pidagu suu kinni. Neil pole mingit sõnaõigust. Miks sa kardad teistviisi mõtlevaid inimesi? Millist ohtu sa, enda jaoks, neis näed?
XXX
2009-02-23 20:07:25
Riigiprokuratuur puutumatu?
Peaks siis olema võimalus, et sinna ka "kinkekaardid" näpus sisse marsitakse? Eriti huvitavad soovid neil keskerakondlastel.
ARVAJA
2009-02-23 20:11:49
Ooo! To arbo to arvaja 2009-02-20 18:46:37
"lõpuks ometi räägid õiget juttu - punkt 3 ju selgelt keskerakonna eesmärk. võtame rikastelt ära, jagame vaestele laiali, lisaks vahelt ca 10% oma tasku..." Sa ütled, et 'lõpuks ometi räägid õiget juttu'. Palun ütle, millal ma olen valetanud. Võibolla ei ole mõned minu kommentaarid kaaskommendaarijatele meeldinud, aga valetanud või pooltõde rääkinud. Kui sa nüüd kindlalt edasi väidad, et olen siin, Kesknädala kommentaariumis valetanud. Siis - Palun too välja see kommentaar ja too välja see, mis selles kommentaaris valet on.
valija
2009-02-23 21:38:25
vaagija! Miks Tallinnas Keskerakond agiteeris vanuinimesi ja õpilasi jah ütlema linnaosade kaotamise ja valddega ühinemise asjus. Lubas pensoni tõuse, elekti. vee ja toasooja hinna alandamist, koolis tasuta töövihikuid ja lõunasööki kõigile. Ise kuulsin neid lubadusi Kristine ja Mustakivi keskuses keskerakonna noorte suust. See on fakt!
kuidas sattus...
2009-02-23 22:41:28
..Reiljan uurimise alla.Rävala looga olla nii,et kuna Villu eitagastanud siis skeemitajatele ettemaksu jooksid need proksi ja kaposse kaebama.Loomulikult võeti nende juttu puhta kullana kuna ikka tegu president Ilvese mustade rahastajatega.
Skeemi kohaselt taheti,et Villu saaks 5 aastat ja ullike Pärn 3 aastat,mille siis president oleks tühistanud.Selle eest olla talle lubatud 3-4 milli.Kui see ükskord aru hakkas saama ei tahtnud ta seda mängu kaasa mängida ja sellest ka 5-6 erinevat tunnistust. Kogu lugu on tellimustöö.
arbo to arvaja
2009-02-24 07:29:52
räägid õiget juttu ja valetad ei ole antonüümid.
Lemme von Krimm
2009-02-24 09:54:41
Head Iseseisvuspäeva. KE poolehoidjate riigipühad langevad muidugi ühte suure naabri pühadega. Nad on ikkagi selle naabri kohapealne käepikendus või nagu keegi mainis: Venemaa filiaaliks Eestis.
Peaaegu 2 kuud on üleval KN tellimise küsitlus ja veidi üle 100 isiku tunnistab, et on tellinud selle omale. Seltsimehed kesiklased räägivad KN-i tohututest tiraažidest. Kuhu pannakse need tohutud ajalehemäed, mida keegi loe? Kust võetakse see tohutu raha selleks? Kas KE tõelised peremehed finantseerivad seda? Tegelikult on juba see kummaline, et KN ilmub eestikeelsena, kuid valijate ja toetajate põhimass on umbkeelsed venelased. Arvaja-meg-osutaja-teema saab nüüd oma sapi-tatipritsile gaasi anda. Lasku aga käia.
ARVAJA
2009-02-24 18:47:17
To arbo to arvaja 2009-02-24 07:29:52 "räägid õiget juttu ja valetad ei ole antonüümid". Õigus, räägid õiget juttu ja valetad ei ole antonüümid ehk vastandsõnad, aga ometi saab millestki midagi tuletada (järeldada). Järelikult saab sinu ütlusest: 'Lõpuks ometi räägid õiget juttu' loogikareeglite järgi järeldada, et järelikult ma siis sinu arvates ei rääkinud tõtt (valetasin). Kopeerisin sulle Vikipeediast paar asja.
Seesütlev ehk seesütlev kääne ehk inessiiv on sisekohakäänete hulka kuuluv kääne, mis väljendab millegi sees olemist. Eesti keel Eesti keeles on inessiivi käändelõpp -s. See lisatakse omastava käände vormile. Seesütlevas käändes sõnas esinevad lauses peamiselt määruse või täiendina. Seesütleva käändega võidakse väljendada ka aega (näiteks ajamäärustes) ning mitmesuguseid suhteid. Seesütlev kääne esineb peale nimisõnade, omadussõnade, arvsõnade ja asesõnade ka defektiivse paradigmaga määrsõnadel (käed ristis) ning tegusõna käändelistel vormidel (des-vorm, mas-vorm). Näited Elan ilusas majas. Juulikuus palka ei saa. Kas sa oled selles kindel?
to ARVAJA
2009-02-24 21:01:43
Kas põed mölapidamatust? Selle asemel, et siin möliseda 7 päeva nädalas, otsi omale parem kaaslane, kellega saad ajada "vanainimese asja". Kui ei seisa, pöördu arsti poole.
ARVAJA
2009-02-24 21:02:10
Lisa.
Homonüümia Homonüümia on nähtus , mille puhul kahel keelemärgil on samakõlalised tähistajad. Näiteks: (suure) metsa - (suurt) metsa, (puu)palk - (raha) palk.
kalmer
2009-02-24 21:22:39
Aga hr elmar sepp???
Kuhu see uurimine jõi?
ARVAJA
2009-02-24 21:39:47
Lisa.
Deduktiivne loogika Deduktiivne loogika uurib, mille poolest erinevad teistest arutlustest need arutlused, milles järeldus järeldub eeldus(t)est. Järelduse järeldumine eeldustest on üks viis, kuidas eeldused on järeldusele heaks põhjendiks. Traditsiooniliselt eristatakse deduktiivset loogikat induktiivsest loogikast. Tänapäeval reserveeritakse sõna „loogika“ enamasti deduktiivse loogika tähistamiseks.
milles asi?
2009-02-25 10:03:38
Miks paljud keskerakondlased riigikogu liikmed ja Tallinna linnapea ei võtnud osa presidendi vastuvõtust. Kas nad ei austa Eesti Vabariiki, valjais ja üldse Eesti rahvast. Milles asi?
milles asi?
2009-02-25 10:04:39
Miks paljud keskerakondlased riigikogu liikmed ja Tallinna linnapea ei võtnud osa presidendi vastuvõtust. Kas nad ei austa Eesti Vabariiki, valjais ja üldse Eesti rahvast. Milles asi?
|