![]() Telejaamad koaleerusid õlletootjatega31. mai 2006Eratelejaamade katusorganisatsioon Ringhäälingute Liit (RHL) oli 17. mail Riigikogus toimunud telereklaami-kellaaegade karmistamise hääletusest sedavõrd häiritud, et saatis veel samal päeval Liina Tõnissonile (reklaamiseaduse menetlust juhtiv Riigikogu liige) ja Mart Opmannile ettepaneku korraldada ümarlaud, mis võtaks aja maha ja püüaks seaduse asemel rakendada eneseregulatsiooni. Eelnõu menetlemine ongi takerdunud. Meie niivõrd ei soovigi olemasoleva eelnõu peasuundi muuta (meiegi esindaja osales ka MKMi vastavas töörühmas), kuivõrd lisada ühe olulise mehhanismi arutletavasse reklaamiregulatsiooni," seletab RHLi tegevjuhi Urmas Loidi allkirjaga pöördumine. Kärneriks püüdlevate kitsede enesepiiramise värskeks näiteks oli 26. aprillil Õlletootjate Liidu käivitatud nn sotsiaalreklaami kampaania noortele. Päris selge on see, et õlletootjatega koaleerunud telejaamad ei otsi ka nüüd võimalust vabatahtlikult ja üksmeelselt telereklaamist üldse loobuda, vaid ikka pääseteed, kuidas senist alkoreklaami vohamist kindlustada. Viimati muudetud: 31.05.2006
| ![]() Tagasi uudiste nimekirja |